AKTYWNE ZAPYTANIA OFERTOWE:

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Pragnienie" w Żyrardowie zleci malowanie drewnianych ram i ościeżnic okien na klatkach schodowych w 5 budynkach spółdzielni (32 okna). W pracach należy uwzględnić odpowiednie usunięcie starych powłok i nałożenie nowych zabezpieczające drewniane części zewnętrzne przed wpływem czynników atmosferycznych


Prosimy o składanie ofert e-mailem na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów do dnia 10.06.2024 do godz. 15:00

okna do malowania

Spółdzielnia Mieszkaniowa "Pragnienie" w Żyrardowie zleci wyburzenie komina spalinowego z cegły, o wysokości ok.18 m, przylegającego do elewacji budynku mieszkalnego wielolokalowego. Prosimy również o złożenie opcjonalnej oferty na konserwację komina w zakresie zabezpieczenia pęknięć i odspojeń cegły oraz zabezpieczenia metalowych obejm.


Prosimy o składanie ofert e-mailem na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów do dnia 10.06.2024 do godz. 15:00

komin wyburzenie konserwacja

NIEAKTYWNE ZAPYTANIA OFERTOWE:

 

uwaga: termin składania ofert został przedłużony do dnia 08.10.2023

Konkurs ofert na usługę pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego polegającej na kompleksowej obsłudze Projektu pn.: Termomodernizacja budynku wielolokalowego przy ul.Izy Zielińskiej 27a w Żyrardowie

INFORMACJA DLA OFERENTÓW I OBOWIĄZKI OFERENTA

ZAMAWIAJĄCY:

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pragnienie” w Żyrardowie
ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów
zaprasza do udziału w konkursie ofert na:
„Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego polegającej na kompleksowej obsłudze Projektu pn.: Termomodernizacja budynku wielolokalowego przy ul.Izy Zielińskiej 27a w Żyrardowie”
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego polegającej na kompleksowej obsłudze Projektu pn.: „termomodernizacja budynku wielolokalowego przy ul.Izy Zielińskiej 27a w Żyrardowie”.

Inwestor Zastępczy wykonując swoje czynności będzie działał w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem.

Usługa Inwestora Zastępczego będzie obejmowała wykonywanie czynności w zakresie obejmującym wykonawstwo robót budowlanych i odpowiedzialności gwarancyjnej, w tym:

1. zarządzanie procesem inwestycyjnym, a w szczególności:

1.1 organizację procesu inwestycyjnego (przygotowanie SWZ do procedury przetargowej wyboru generalnego wykonawcy w formule zaprojektuj i wybuduj w tym w szczególności: formularza ofertowego, programu funkcjonalno-użytkowego PFU, projektu umowy z generalnym wykonawcą

oraz przeprowadzenie procedury przetargowej wyboru generalnego wykonawcy robót, zebranie i analiza ofert, weryfikacja dokumentacji projektowej i powykonawczej pod kątem zachowania zgodności z zakresem prac określonym w PFU),

1.2. nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją termomodernizacji budynku, wykonywanie wszelkich obowiązków i czynności jakie obciążają Zamawiającego z tytułu umów zawartych ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, związanych z zarządzaniem i obsługą inwestycji w okresie jej realizacji aż do zakończenia i odbioru oraz jej rozliczenia, a w szczególności z umowy dotacji w zakresie pomocy zewnętrznej oraz umów z wykonawcami robót budowlanych, a także obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.),

2. pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane,

3. po wykonaniu i odbiorze robót budowlanych i dostaw – Inwestor Zastępczy będzie sprawował kontrolę i nadzór nad wykonywaniem i przebiegiem przeglądów gwarancyjnych na wykonane roboty, usługi oraz dostarczone urządzenia.
4. Inwestor Zastępczy winien zapewnić zespół wysoko kwalifikowanych specjalistów, inżynierów branżowych, posiadających stosowne kwalifikacje, odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz zdolność do wykonywania zadań, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.

II. UWAGI DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY

Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej obiektów oraz dokonać obmiaru we własnym zakresie.
Oferent winien uwzględnić w ofercie wszystkie niezbędne prace konieczne do zrealizowania całości zadania. Zamawiający nie przewiduje dopłat za wykonanie robót dodatkowych.
Zamawiający może rozszerzyć zakres prac o roboty dodatkowe nieprzewidziane jedynie w uzasadnionych przypadkach, po spełnieniu wymogów zawartych w umowie.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ustala się na termin realizacji zamówienia: do 31.12.2025
IV. WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI
O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1) Prowadzą działalność gospodarczą i w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali: co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na pełnieniu funkcji Inwestora Zastępczego lub Inżyniera Kontraktu lub Kompleksowego Inspektora Nadzoru (lub funkcji równoważnej) przy budowie lub rozbudowie lub przebudowie budynku, o wartości każdej inwestycji nie mniejszej niż 4.000.000 mln zł brutto które obejmowały m.in. roboty termomodernizacyjne oraz montaż instalacji OZE. ,
2) Posiadają stosowne kwalifikacje, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Przedstawią oświadczenie (lub zaświadczenie z US) o niezaleganiu z podatkami,
4) Przedstawią oświadczenie (lub zaświadczenie z ZUS) o niezaleganiu ze składkami ZUS.

V. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT

1. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

2. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim oraz podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz.

3. Wszystkie strony wydruku oferty muszą być spięte lub zszyte w sposób uniemożliwiający dekompletację zawartości oferty, a każda ze stron oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem, w prawym dolnym rogu strony.
4. Załączone dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych formułą „za zgodność z oryginałem” i podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
6. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest:
Piotr Banaszek, Członek Zarządu S.M. „Pragnienie“ Tel : 46 855 24 70
VI. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć pisemnie e-mailem lub na wydruku w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszonym do terminu otwarcia ofert.
2. Oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów lub e-mailem na adres:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. do dnia 08.10.2023 do godz. 14:00

3. W przypadku złożenia ofert pisemnie na wydruku koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru:

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „Pragnienie“ OFERTA W KONKURSIE OFERT „Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego polegającej na kompleksowej obsłudze Projektu pn.: Termomodernizacja budynku wielolokalowego przy ul.Izy Zielińskiej 27a w Żyrardowie”

Nie otwierać! Otwarcie kopert możliwe tylko przez Komisję Konkursową

VII. OTWARCIE OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ w Żyrardowie

2. Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Oferentów.

3. Negocjacje cenowe z wybranymi Oferentami nastąpią po zapoznaniu się przez Zarząd/Komisję Konkursową ofert z ofertami, a o terminie wybrani Oferenci zostaną powiadomieni indywidualnie.

4. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli w trakcie jej rozpatrywania stwierdzi, że:
a. jest sprzeczna z niniejszą Specyfikacją.
b. Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń/ zaświadczeń.
c. Oferent nie spełnił innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
b. wyboru dowolnego Oferenta.
VIII. ZAWARTOŚĆ OFERT
1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność kserokopie lub odpisy:
a. Prawidłowo wypełnione Oświadczenie Oferenta - załącznik nr. 1 do nin. specyfikacji,
b. Szczegółowy kosztorys ofertowy usługi,
c. Wykaz robót zrealizowanych przez Oferenta w okresie co najmniej ostatnich 5 lat, tożsamych z przedmiotem zamówienia lub referencje poprzednio Zamawiających wystawione dla Oferenta w odniesieniu do robót tożsamych z przedmiotem zamówienia i wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat,
d. Ważna polisa ubezpieczeniowa obejmująca zakres działalności Oferenta zgodny z przedmiotem zamówienia - ksero potwierdzone za zgodnością z oryginałem.
2. Brak dokumentów wymienionych w pkt. 1 może skutkować odrzuceniem oferty.
3. Zarząd Spółdzielni/Komisja Konkursowa może dopuścić warunkowo do dalszego postępowania niekompletną ofertę w przypadku braków lub niejasności dotyczących dokumentów wymienionych w punkcie 1.
4. Jeśli Zamawiający poweźmie informację o nieprawidłowości dokumentów złożonych przez Oferenta, którego oferta została wybrana po rozstrzygnięciu konkursu ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z tym Oferentem i obciążenie Oferenta ewentualnymi kosztami i stratami z tego powodu powstałymi.
IX. WYBÓR OFERENTA, ZAWARCIE UMOWY.
1. Kryterium wyboru Oferenta:
a. Cena

b. wiarygodność techniczno-ekonomiczna Oferenta

c. termin płatności

d. okres gwarancji i rękojmi

e. termin realizacji

f. doświadczenie i referencje

2. Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który:
a. złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji.
b. przedłożył ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego wg ustalonego kryterium.
3. Oferent, który wygrał konkurs ofert, będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyniku konkursu ofert lub poinformowania Oferenta o wygraniu konkursu ofert.

Załacznik nr 1

Nazwa firmy

NIP

Regon

lub czytelna pieczątka

OŚWIADCZENIE OFERENTA

Niniejszym składam ofertę na: „Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego polegającej na kompleksowej obsłudze Projektu pn.: Termomodernizacja budynku wielolokalowego przy ul.Izy Zielińskiej 27a w Żyrardowie”
Oświadczam, że:

jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,

posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności,posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,

znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

gdy konkurs ofert wygram, zobowiązuję się do zawarcia umowy w terminie 14 dni od rozstrzygnięcia konkursu ofert,

będę w dyspozycji pod nr telefonu / będzie w dyspozycji osoba upoważniona do reprezentowania firmy pod nr telefonu

jestem związany ofertą przez 60 dni od daty jej złożenia,

dokonałem wizji lokalnej w budynkach (ewentualne uwagi w załączeniu,)

zapoznałem się z warunkami konkursu ofert ujętymi w SIWZ i przyjmuję je bez zastrzeżeń,

nie zalegam z należnymi opłatami na rzecz ZUS i US,

firma nie znajduje się w stanie likwidacji lub upadłości,

wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu ofert na zamówienie wskazane na wstępie niniejszego oświadczenia.

Miejscowość i data osoba upoważniona- podpis czytelny w przypadku braku pieczątki

SM "Pragnienie" w Żyrardowie ogłasza nabór ofert na wykonanie pomiarów / przeglądów elektrycznych 5-letnich w 293 lokalach mieszkalnych w 9 blokach spółdzielni wg.wymogów prawa budowlanego, ustawa z dn. 7 lipca 1994 roku, Art. 62

Prosimy o składanie ofert e-mailem na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów do dnia 31.05.2023 do godz. 15:00

SM "Pragnienie" w Żyrardowie ogłasza nabór ofert na wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej 8 dwuklatkowych budynków wielolokalowych o pow.użytkowych 956-1347 m2

Prosimy o składanie ofert e-mailem na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów do dnia 28.02.2023 do godz. 15:00

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pragnienie” w Żyrardowie
ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów
zaprasza do udziału w konkursie ofert na:
„Dostawa i montaż wodomierzy z odczytem radiowym (5-letnia dzierżawa urządzeń) oraz dostarczenie usługi zdalnego odczytu i serwisu budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ w Żyrardowie”
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 413 szt. wodomierzy z odczytem radiowym Q3:2,5 30° 110mm R100/R50, 413 szt. wodomierzy z odczytem radiowym Q3:2,5 90° 110mm R100/R50 w trybie 5-letniej dzierżawy urządzeń oraz dostarczenie usługi zdalnego odczytu i serwisu budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ w Żyrardowie przy ulicach:
Piękna 10b, Piękna 10c, Piękna 10d, Izy Zielińskiej 27a, Fieldorfa 20, Fieldorfa 22, Fieldorfa 24, Fieldorfa 26, Fieldorfa 28.

Zakres prac:

  1. Demontaż starego urządzenia

  2. Montaż nowego urządzenia w dwóch terminach odległych od siebie, o co najmniej dwa tygodnie

  3. Zaplombowanie urządzenia lub jego przyłącza

  4. Programowanie modułu radiowego urządzenia

  5. Sporządzenie elektronicznej dokumentacji wymiany (stany starych i nowych urządzeń, zdjęcia starych i nowych urządzeń, numery starych i nowych urządzeń oraz numer założonej plomby, ewentualnie wykonane prace dodatkowe oraz opis i zdjęcia zastanych anomalii jeśli takie wystąpią)

  6. Dostęp do portalu informacyjnego dla spółdzielni (bieżąca informacja o wykonanych pracach oraz nieudanych próbach wymiany, dostęp do protokołów wymiany, zdjęć i ewentualnych uwag)

  7. plomba wodomierza

  8. moduł radiowy

 

II. UWAGI DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY
Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej obiektów oraz dokonać obmiaru we własnym zakresie.
Oferent winien uwzględnić w ofercie wszystkie niezbędne prace konieczne do zrealizowania całości zadania. Zamawiający nie przewiduje dopłat za wykonanie robót dodatkowych.
Zamawiający może rozszerzyć zakres prac o roboty dodatkowe nieprzewidziane jedynie w uzasadnionych przypadkach, po spełnieniu wymogów zawartych w umowie.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ustala się na termin realizacji zamówienia: 25.4.2023

IV. WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI
O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1) Prowadzą działalność gospodarczą i wykonywali w okresie ostatnich 3 lat roboty,
będące przedmiotem udzielanego zamówienia,
2) Posiadają stosowne kwalifikacje, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Przedstawią oświadczenie (lub zaświadczenie z US) o niezaleganiu z podatkami,
4) Przedstawią oświadczenie (lub zaświadczenie z ZUS) o niezaleganiu ze składkami ZUS.

V. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT
1. Oferent ma prawo złożyć ofertę na każde zadanie pojedynczo. Oferent może złożyć
ofertę na wybrane budynki.
2. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim oraz podpisana przez osobę/y
upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz.
4. Wszystkie strony wydruku oferty muszą być spięte lub zszyte w sposób uniemożliwiający dekompletację zawartości oferty, bądź zawarte w pliku PDF, a każda ze stron oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem, w prawym dolnym rogu strony.
5. Załączone dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych formułą „za zgodność z oryginałem” i podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane
własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
7. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest:
Piotr Banaszek, Członek Zarządu S.M. „Pragnienie“ Tel : 604 414 498, tel. 46 855 24 70
VI. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć pisemnie na wydruku lub e-mailem.
2. Oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów lub e-mailem na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. do dnia 28.02.2023 do godz. 15:00

VII. OTWARCIE OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ w Żyrardowie

2. Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Oferentów.

3. Negocjacje cenowe z wybranymi Oferentami nastąpią po zapoznaniu się przez Zarząd z ofertami, a o terminie wybrani Oferenci zostaną powiadomieni indywidualnie.
4. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli w trakcie jej rozpatrywania stwierdzi, że:
a. jest sprzeczna z niniejszą Specyfikacją.
b. Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń/ zaświadczeń.
c. Oferent nie spełnił innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a. unieważnienia konkursu ofert / przetargu bez podania przyczyny.
b. wyboru dowolnego Oferenta.
VIII. ZAWARTOŚĆ OFERT
1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez
Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać
następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność kserokopie lub odpisy:
a. Prawidłowo wypełnione Oświadczenie Oferenta - załącznik nr. 1 do nin. specyfikacji,
b. Szczegółowy kosztorys ofertowy,
c. Wykaz robót zrealizowanych przez Oferenta w okresie co najmniej ostatnich 3 lat,
tożsamych z przedmiotem zamówienia lub referencje poprzednio Zamawiających
wystawione dla Oferenta w odniesieniu do robót tożsamych z przedmiotem zamówienia i wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat,
d. Ważna polisa ubezpieczeniowa obejmująca zakres działalności Oferenta zgodny z
przedmiotem zamówienia - ksero potwierdzone za zgodnością z oryginałem.
2. Brak dokumentów wymienionych w pkt. 1 może skutkować odrzuceniem oferty.
3. Komisja Przetargowa Zarząd Spółdzielni może dopuścić warunkowo do dalszego postępowania niekompletną ofertę w przypadku braków lub niejasności dotyczących dokumentów wymienionych w punkcie 1.
4. Jeśli Zamawiający poweźmie informację o nieprawidłowości dokumentów złożonych
przez Oferenta, którego oferta została wybrana po rozstrzygnięciu konkursu ofert / przetargu, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z tym Oferentem i obciążenie Oferenta ewentualnymi kosztami i stratami z tego powodu powstałymi.
IX. WYBÓR OFERENTA, ZAWARCIE UMOWY.
1. Kryterium wyboru Oferenta:
a. cena
b. wiarygodność techniczno-ekonomiczna Oferenta

c. termin płatności
d. okres gwarancji i rękojmi

e. termin realizacji
f. doświadczenie i referencje
2. Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który:
a. złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji.
b. przedłożył ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego wg ustalonego kryterium.
3. Oferent, który wygrał konkurs ofert / przetarg, będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyniku konkursu ofert / przetargu lub poinformowania Oferenta o wygraniu konkursu ofert / przetargu.
X. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA PRAC - dotyczy każdego budynku
1. Prace montażowe wykonywać zgodnie z technologią robót montażowych i wytycznymi Producentów.
2. Zastosowane materiały powinny posiadać deklarację zgodności wraz z dokumentami
odniesienia i powinny być oznakowane znakiem B lub znakiem CE — zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. nr 92, poz.881, art. 4,5,8).
3. Prace należy prowadzić tak, aby nie zakłócały normalnego funkcjonowania budynku wraz z robotami porządkowymi tak w czasie jak i po ich zakończeniu.
4. Odpady winny być natychmiast usuwane i wywiezione; niedopuszczalne jest wsypywanie odpadów do altanek śmietnikowych.
5. Na 7 dni przed rozpoczęciem prac należy umieścić informację na klatkach schodowych zawierającą: termin i zakres prac, dane firmy wraz z telefonem, zatwierdzoną przez Kierownika Działu Techniczno- Administracyjnego.

 

Załacznik nr 1
Nazwa firmy


NIP


Regon


lub czytelna pieczątka

 


OŚWIADCZENIE OFERENTA
Niniejszym składam ofertę na: „Dostawa i montaż wodomierzy z odczytem radiowym (5-letnia dzierżawa urządzeń) oraz dostarczenie usługi zdalnego odczytu i serwisu budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ w Żyrardowie"

Oświadczam, że:
 jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami
ustawowymi,
 posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności,
 posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a
także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
 znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 gdy konkurs ofert / przetarg wygram, zobowiązuję się do zawarcia umowy w terminie 14 dni od rozstrzygnięcia konkursu ofert / przetargu,
 będę w dyspozycji pod nr telefonu / będzie w dyspozycji osoba upoważniona do reprezentowania firmy pod nr telefonu
 jestem związany ofertą przez 60 dni od daty jej złożenia,
 dokonałem wizji lokalnej w budynkach (ewentualne uwagi w załączeniu,)
 zapoznałem się z warunkami konkursu ofert / przetargu ujętymi w SIWZ i przyjmuję je bez zastrzeżeń,
 nie zalegam z należnymi opłatami na rzecz ZUS i US,
 firma nie znajduje się w stanie likwidacji lub upadłości,
 wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu ofert / przetargu na zamówienie wskazane na wstępie niniejszego oświadczenia.

Miejscowość i data osoba upoważniona- podpis czytelny
w przypadku braku pieczątki

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pragnienie” w Żyrardowie
ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów
zaprasza do udziału w konkursie ofert na:
„Dostawa i montaż okien wraz z demontażem starych okien w częściach wspólnych w wybranych budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ w Żyrardowie”

 

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż okien wraz z demontażem starych okien w klatkach schodowych w budynkach w Żyrardowie przy ulicy:

Zadanie 1 – Piękna 10c, 8 okien wg.obmiaru wykonanego przez oferenta, okna dwyskrzydłowe rozwierno-uchylne lub jako druga opcja okna jednoskrzydłowe uchylne

 

Zadanie 2 – Piękna 10d, 6 okien wg.obmiaru wykonanego przez oferenta, okna dwyskrzydłowe rozwierno-uchylne lub jako druga opcja okna jednoskrzydłowe uchylne

     

Zakres prac:

  • demontaż starych okien wraz z ich utylizacją,

  • dostawa i montaż nowych okien wraz z obróbką.

    II. UWAGI DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY

Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej obiektów oraz dokonać obmiaru we własnym zakresie.
Oferent winien uwzględnić w ofercie wszystkie niezbędne prace konieczne do zrealizowania całości zadania. Zamawiający nie przewiduje dopłat za wykonanie robót dodatkowych.
Zamawiający może rozszerzyć zakres prac o roboty dodatkowe nieprzewidziane jedynie w uzasadnionych przypadkach, po spełnieniu wymogów zawartych w umowie.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ustala się na termin realizacji zamówienia: zadanie 1 i 2 do 31.12.2022

IV. WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI
O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1) Prowadzą działalność gospodarczą i wykonywali w okresie ostatnich 3 lat roboty,
będące przedmiotem udzielanego zamówienia,
2) Posiadają stosowne kwalifikacje, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Przedstawią oświadczenie (lub zaświadczenie z US) o niezaleganiu z podatkami,
4) Przedstawią oświadczenie (lub zaświadczenie z ZUS) o niezaleganiu ze składkami ZUS.

V. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT
1. Oferent ma prawo złożyć ofertę na każde zadanie pojedynczo. Oferent może złożyć
ofertę na wybrane budynki.
2. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim oraz podpisana przez osobę/y
upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz.
4. Wszystkie strony wydruku oferty muszą być spięte lub zszyte w sposób uniemożliwiający dekompletację zawartości oferty, a każda ze stron oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem, w prawym dolnym rogu strony.
5. Załączone dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych formułą „za zgodność z oryginałem” i podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane
własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
7. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest:
Piotr Banaszek, Członek Zarządu S.M. „Pragnienie“ Tel : 604 414 498, tel. 46 855 24 70
VI. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć pisemnie na wydruku lub e-mailem (w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszonym do terminu otwarcia ofert).
2. Oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów lub e-mailem na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. do dnia 9.11.2022 do godz. 15:00

VII. OTWARCIE OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ w Żyrardowie

2. Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Oferentów.

3. Negocjacje cenowe z wybranymi Oferentami nastąpią po zapoznaniu się przez Zarząd Komisję Przetargową z ofertami, a o terminie wybrani Oferenci zostaną powiadomieni indywidualnie.
4. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli w trakcie jej rozpatrywania stwierdzi, że:
a. jest sprzeczna z niniejszą Specyfikacją.
b. Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń/ zaświadczeń.
c. Oferent nie spełnił innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a. unieważnienia konkursu ofert / przetargu bez podania przyczyny.
b. wyboru dowolnego Oferenta.
VIII. ZAWARTOŚĆ OFERT
1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez
Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać
następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność kserokopie lub odpisy:
a. Prawidłowo wypełnione Oświadczenie Oferenta - załącznik nr. 1 do nin.
specyfikacji,
b. Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany dla każdego budynku osobno,
c. Wykaz robót zrealizowanych przez Oferenta w okresie co najmniej ostatnich 3 lat,
tożsamych z przedmiotem zamówienia lub referencje poprzednio Zamawiających
wystawione dla Oferenta w odniesieniu do robót tożsamych z przedmiotem
zamówienia i wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat,
d. Ważna polisa ubezpieczeniowa obejmująca zakres działalności Oferenta zgodny z
przedmiotem zamówienia - ksero potwierdzone za zgodnością z oryginałem.
2. Brak dokumentów wymienionych w pkt. 1 może skutkować odrzuceniem oferty.
3. Komisja Przetargowa Zarząd Spółdzielni może dopuścić warunkowo do dalszego postępowania niekompletną ofertę w przypadku braków lub niejasności dotyczących dokumentów wymienionych w punkcie 1.
4. Jeśli Zamawiający poweźmie informację o nieprawidłowości dokumentów złożonych
przez Oferenta, którego oferta została wybrana po rozstrzygnięciu konkursu ofert / przetargu, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z tym Oferentem i obciążenie Oferenta ewentualnymi kosztami i stratami z tego powodu powstałymi.
IX. WYBÓR OFERENTA, ZAWARCIE UMOWY.
1. Kryterium wyboru Oferenta:
a. cena
b. wiarygodność techniczno-ekonomiczna Oferenta

c. termin płatności
d. okres gwarancji i rękojmi

e. termin realizacji
f. doświadczenie i referencje
2. Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który:
a. złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji.
b. przedłożył ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego wg ustalonego kryterium.
3. Oferent, który wygrał konkurs ofert / przetarg, będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyniku konkursu ofert / przetargu lub poinformowania Oferenta o wygraniu konkursu ofert / przetargu.
X. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA PRAC - dotyczy każdego budynku
1. Prace montażowe wykonywać zgodnie z technologią robót montażowych i wytycznymi Producentów.
2. Zastosowane materiały powinny posiadać deklarację zgodności wraz z dokumentami
odniesienia i powinny być oznakowane znakiem B lub znakiem CE — zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. nr 92, poz.881, art. 4,5,8).
3. Kolorystyka — w kolorze ustalonym z Zamawiającym. .
4. Prace należy prowadzić tak, aby nie zakłócały normalnego funkcjonowania budynku wraz z robotami porządkowymi tak w czasie jak i po ich zakończeniu.
7. Gruz i odpady winny być natychmiast usuwane i wywiezione; niedopuszczalne jest wsypywanie gruzu do altanek śmietnikowych.
8. Należy na bieżąco sprzątać podczas prowadzenia prac, włącznie z myciem posadzki na zakończenie prac w danym dniu. Na koniec prac klatki schodowe muszą być umyte i posprzątane.
9. Na 7 dni przed rozpoczęciem prac należy umieścić informację na klatkach schodowych zawierającą: termin i zakres prac, dane firmy wraz z telefonem, zatwierdzoną przez Kierownika Działu Techniczno- Administracyjnego.
10. Oferent ma obowiązek dokonać obmiaru we własnym zakresie przed złożeniem oferty.

 

Załacznik nr 1
Nazwa firmy


NIP


Regon


lub czytelna pieczątka

 

OŚWIADCZENIE OFERENTA
Niniejszym składam ofertę na: „Dostawa i montaż okien wraz z demontażem starych okien w częściach wspólnych w wybranych budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ w Żyrardowie"

Oświadczam, że:
 jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami
ustawowymi,
 posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności,
 posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a
także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
 znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 gdy konkurs ofert / przetarg wygram, zobowiązuję się do zawarcia umowy w terminie 14 dni od rozstrzygnięcia konkursu ofert / przetargu,
 będę w dyspozycji pod nr telefonu / będzie w dyspozycji osoba upoważniona do reprezentowania firmy pod nr telefonu
 jestem związany ofertą przez 60 dni od daty jej złożenia,
 dokonałem wizji lokalnej w budynkach (ewentualne uwagi w załączeniu,)
 zapoznałem się z warunkami konkursu ofert / przetargu ujętymi w SIWZ i przyjmuję je bez zastrzeżeń,
 nie zalegam z należnymi opłatami na rzecz ZUS i US,
 firma nie znajduje się w stanie likwidacji lub upadłości,
 wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu ofert / przetargu na zamówienie wskazane na wstępie niniejszego oświadczenia.

Miejscowość i data osoba upoważniona- podpis czytelny
w przypadku braku pieczątki

Spółdzielnia Mieszkaniowa „Pragnienie” w Żyrardowie
ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów
zaprasza do udziału w konkursie ofert na:
„Malowanie klatek schodowych w wybranych budynkach Spółdzielni
Mieszkaniowej „Pragnienie“ w Żyrardowie”

 

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest malowanie klatek schodowych w budynkach w Żyrardowie przy ulicy:
Zadanie 1 – Piękna 10c (2 klatki 5-kondygnacyjne)
Zadanie 2 – Piękna 10d (2 klatki 4-kondygnacyjne)

Zadanie 3 – Fieldorfa 20 (2 klatki 4-kondygnacyjne)

Zadanie 4 – Fieldorfa 22 (2 klatki 4-kondygnacyjne)

Zadanie 5 – Fieldorfa 24 (2 klatki 4-kondygnacyjne)

Zadanie 6 – Fieldorfa 26 (2 klatki 4-kondygnacyjne)

Zadanie 7 – Fieldorfa 28 (2 klatki 4-kondygnacyjne)

Zakres prac:

  • zabezpieczenie folią drzwi, oklejenie taśmą futryn,

  • zeskrobanie i zmycie starej farby (w miejscach potrzebnych),

  • przygotowanie (gruntowanie) i naprawa ubytków szpachlą gipsową,

  • montaż wzmacniających narożników,

  • dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów,

  • dwukrotne malowanie farbami olejnymi lamperii

  • dwukrotne malowanie farbami olejnymi cokołów

  • dwukrotne malowanie farbami olejnymi boków biegów schodów

  • malowanie jednokrotne farbami olejnymi stolarki drzwiowej do piwnic i wewnątrzklatkowej

  • malowanie jednokrotne i jednostronne farbami olejnymi oryginalnej stolarki drzwiowej do lokali (z wyjątkiem wymienionej przez właścicieli lokali na inną)

  • malowanie jednokrotne farbą olejną stolarki okiennej i parapetów

  • malowanie jednokrotne farbami olejnymi balustrad i drabinek

  • malowanie jednokrotne farbami olejnymi rur

  • malowanie jednokrotne farbami olejnymi grzejników tam gdzie występują grzejniki malowane farbą olejną (z wyjątkiem grzejników płytowych pomalowanych proszkowo)

II. UWAGI DOTYCZĄCE PRZYGOTOWANIA OFERTY
Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej obiektów oraz dokonać obmiaru we własnym zakresie.
Oferent winien uwzględnić w ofercie wszystkie niezbędne prace konieczne do zrealizowania całości zadania. Zamawiający nie przewiduje dopłat za wykonanie robót dodatkowych.
Zamawiający może rozszerzyć zakres prac o roboty dodatkowe nieprzewidziane jedynie w uzasadnionych przypadkach, po spełnieniu wymogów zawartych w umowie.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Ustala się na termin realizacji zamówienia: zadanie 1 i 2 do 31.12.2022, zadania 3 do 7 rok 2023
IV. WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI
O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1) Prowadzą działalność gospodarczą i wykonywali w okresie ostatnich 3 lat roboty,
będące przedmiotem udzielanego zamówienia,
2) Posiadają stosowne kwalifikacje, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) Przedstawią oświadczenie (lub zaświadczenie z US) o niezaleganiu z podatkami,
4) Przedstawią oświadczenie (lub zaświadczenie z ZUS) o niezaleganiu ze składkami ZUS.

V. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT
1. Oferent ma prawo złożyć ofertę na każde zadanie pojedynczo. Oferent może złożyć
ofertę na wybrane budynki.
2. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w
Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

3. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim oraz podpisana przez osobę/y
upoważnioną/e do reprezentowania firmy na zewnątrz.
4. Wszystkie strony wydruku oferty muszą być spięte lub zszyte w sposób uniemożliwiający dekompletację zawartości oferty, a każda ze stron oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem, w prawym dolnym rogu strony.
5. Załączone dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych formułą „za zgodność z oryginałem” i podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta.
6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane
własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
7. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest:
Piotr Banaszek, Członek Zarządu S.M. „Pragnienie“ Tel : 604 414 498, tel. 46 855 24 70
VI. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć pisemnie na wydruku lub e-mailem

2. Oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ ul. Izy Zielińskiej 27a/21, 96-300 Żyrardów lub e-mailem na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. do dnia 13.10.2022 do godz. 15:00

 

VII. OTWARCIE OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie“ w Żyrardowie

2. Otwarcie ofert odbędzie się bez udziału Oferentów.

3. Negocjacje cenowe z wybranymi Oferentami nastąpią po zapoznaniu się przez Zarząd z ofertami, a o terminie wybrani Oferenci zostaną powiadomieni indywidualnie.
4. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli w trakcie jej rozpatrywania stwierdzi, że:
a. jest sprzeczna z niniejszą Specyfikacją.
b. Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń/ zaświadczeń.
c. Oferent nie spełnił innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
a. unieważnienia konkursu ofert bez podania przyczyny.
b. wyboru dowolnego Oferenta.
VIII. ZAWARTOŚĆ OFERT
1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez
Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać
następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność kserokopie lub odpisy:
a. Prawidłowo wypełnione Oświadczenie Oferenta - załącznik nr. 1 do niniejszej specyfikacji,
b. Szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany dla każdego budynku osobno,
c. Wykaz robót zrealizowanych przez Oferenta w okresie co najmniej ostatnich 3 lat,
tożsamych z przedmiotem zamówienia lub referencje poprzednio Zamawiających
wystawione dla Oferenta w odniesieniu do robót tożsamych z przedmiotem
zamówienia i wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat,
d. Ważna polisa ubezpieczeniowa obejmująca zakres działalności Oferenta zgodny z
przedmiotem zamówienia - ksero potwierdzone za zgodnością z oryginałem.
2. Brak dokumentów wymienionych w pkt. 1 może skutkować odrzuceniem oferty.
3. Zarząd Spółdzielni może dopuścić warunkowo do dalszego postępowania niekompletną ofertę w przypadku braków lub niejasności dotyczących dokumentów wymienionych w punkcie 1.
4. Jeśli Zamawiający poweźmie informację o nieprawidłowości dokumentów złożonych
przez Oferenta, którego oferta została wybrana po rozstrzygnięciu konkursu ofert , Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy z tym Oferentem i obciążenie Oferenta ewentualnymi kosztami i stratami z tego powodu powstałymi.
IX. WYBÓR OFERENTA, ZAWARCIE UMOWY.
1. Kryterium wyboru Oferenta:
a. cena
b. wiarygodność techniczno-ekonomiczna Oferenta

c. termin płatności
d. okres gwarancji i rękojmi

e. termin realizacji
f. doświadczenie i referencje
2. Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który:
a. złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji.
b. przedłożył ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego wg ustalonego kryterium.
3. Oferent, który wygrał konkurs ofert / przetarg, będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 14 dni od daty ogłoszenia wyniku konkursu ofert lub poinformowania Oferenta o wygraniu konkursu ofert.
X. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA PRAC - dotyczy każdego budynku
1. Prace malarskie wykonywać zgodnie z technologią robót malarskich i wytycznymi
Producentów.
2. Zastosowane materiały powinny posiadać deklarację zgodności wraz z dokumentami
odniesienia i powinny być oznakowane znakiem B lub znakiem CE — zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. nr 92, poz.881, art. 4,5,8).
3. Farby musza być dopuszczone do stasowania w pomieszczeniach mieszkalnych.
4. Kolorystyka — wykonać malowanie w kolorze ustalonym z Zamawiającym. Wykonać próbkę danego elementu i zgłosić Zamawiającemu do akceptacji.
5. Barwa powłok musi być jednolita, bez smug, zacieków, uszkodzeń, zmarszczeń, pęcherzy, plam i zmiany odcienia. Powłoki muszą mieć jednolity połysk i być odporne na promienie UV.
6. Prace należy prowadzić tak, aby nie zakłócały normalnego funkcjonowania budynku wraz z robotami porządkowymi tak w czasie jak i po ich zakończeniu.
7. Gruz i odpady winny być natychmiast usuwane i wywiezione; niedopuszczalne jest wsypywanie gruzu do altanek śmietnikowych.
8. Należy na bieżąco sprzątać podczas prowadzenia prac, włącznie z myciem posadzki na zakończenie prac w danym dniu. Na koniec prac klatki schodowe muszą być umyte i posprzątane.
9. Na 7 dni przed rozpoczęciem prac należy umieścić informację na klatkach schodowych zawierającą: termin i zakres prac, dane firmy wraz z telefonem, zatwierdzoną przez Kierownika Działu Techniczno- Administracyjnego.
10. Oferent ma obowiązek dokonać obmiaru we własnym zakresie przed złożeniem oferty.

 

 

 

Załacznik nr 1

Nazwa firmy

 

NIP

 

Regon

 

lub czytelna pieczątka

 

OŚWIADCZENIE OFERENTA
Niniejszym składam ofertę na: „Malowanie klatek schodowych na wybranych budynkach Spółdzielni Mieszkaniowej „Pragnienie” w Żyrardowie
Oświadczam, że:
 jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami
ustawowymi,
 posiadam uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności,
 posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a
także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia,
 znajduję się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
 gdy konkurs ofert / przetarg wygram, zobowiązuję się do zawarcia umowy w terminie 14 dni od rozstrzygnięcia konkursu ofert / przetargu,
 będę w dyspozycji pod nr telefonu / będzie w dyspozycji osoba upoważniona do reprezentowania firmy pod nr telefonu
 jestem związany ofertą przez 60 dni od daty jej złożenia,
 dokonałem wizji lokalnej w budynkach (ewentualne uwagi w załączeniu,)
 zapoznałem się z warunkami konkursu ofert / przetargu ujętymi w SIWZ i przyjmuję je bez zastrzeżeń,
 nie zalegam z należnymi opłatami na rzecz ZUS i US,
 firma nie znajduje się w stanie likwidacji lub upadłości,
 wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb konkursu ofert / przetargu na zamówienie wskazane na wstępie niniejszego oświadczenia.

Miejscowość i data osoba upoważniona- podpis czytelny w przypadku braku pieczątki